1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. تصادفات و حوادث
  4. تصادف کونیگ زگ آگرا R در چین

تصادف کونیگ زگ آگرا R در چین

16 آذر 1394
  • 0

چندی پس از انتشار تصاویر و جزئیاتی اندک درباره تصادف یک دستگاه کونیگ‌زگ آگرا R در چین، حال ویدئویی از لحظات به وقوع پیوستن این حادثه به فضای مجازی راه یافته است.

درست نمی‌دانیم که ثبت این لحظات چگونه و توسط چه چیزی صورت گرفته اما بنا بر موقعیت دوربین، انگار با دوربین امنیتی کوچکی سر و کار داریم که دست بر قضا چشم به جاده دوخته بوده. بحث ما چیز دیگری است، لطفاً لحظه‌ای به شدت برخورد این جواهر سوئدی با نرده‌ها دقت کنید! کدام شخص عاقلی چند میلیون دلار جواهر را این‌گونه نابود می‌کند؟

در کلیپ زیر راننده – احتمالاً مست – آگرا آر پس از اندک اشاره‌ای به پدال گاز کنترل خودرو را از کف می‌دهد. سپس آگرا آر به سرعت به طرف نرده‌های فلزی کنارهٔ خیابان می‌جهد و چرخشی وحشیانه نصیبش می‌شود. اگر به ثانیه‌های پیش از بازگشت خودرو به مرکز جاده دقت کنید، می‌بینید که شدت برخورد موجب باز شدن پشت کوئینگزگ شده است.

دلیل این حادثه قطع به یقین روشن نیست اما همان‌گونه که گفتیم، یحتمل پای الکل در میان است. کوئینگزگ آگرا آر آسیب دیده هشتاد و دومین خودروی ساخته شده توسط خودروساز سوئدی است و طبق اخبار صاحبش یک کلکسیونر ماشین است. شخصی که تثلیث مقدس اتومبیل‌رانی یعنی فراری لافراری، مک‌لارن پی ۱ و پورشه ۹۱۸ اسپایدر را نیز در اختیار دارد.

خوشبختانه این اتفاق تلفات جانی در پی نداشت اما این طور که از شواهد امر پیداست، راننده ناشی داستان ما باید چک خوش رقمی بابت زنده شدن هیولایش بپردازد.

 تصادف کونیگ زگ آگرا R در چین

 تصادف کونیگ زگ آگرا R در چین

 تصادف کونیگ زگ آگرا R در چین

 تصادف کونیگ زگ آگرا R در چین

 تصادف کونیگ زگ آگرا R در چین

منبع پدال


نظرات