درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
تلویزیون ایران باید هر روزدر ساعات مختلف فیلمهایی بجهت اموزش سبک رانندگی و رعایت اصول رانندگی در شهر و جاده را داشته باشه ، حتی اگر تاثیرش فقط 1% باشه . اما نه اینکه دوباره سری فیلمهای سیا ساکتی رو نشون بده.من هم به تمام خانواده های داغدار در تصادفات خودرو تسلیت میگویم.
ایمنی در چه حد؟؟؟؟!!!!!با چی سرعتی زده به این بنده خدا ها خودش کاریش نشده....مگه داریم؟؟!!
با سلام
خدا رحمتشون کنه ولی اگه راننده احمق لکسوس یه کم سرعتش کمتر بود این حادثه رخ نمی داد و اینکه اگه جای دو تا ماشین رو هم عوض کنیم مثلا اسپرتیج با سرعت به لکسوس بزنه باز هم همین وضعیت پیش میومد چون ضربه به وسط ماشین زده شده و به نظرم سرنشینها که خدا رحمتشون کنه در اثر شدت ضربه عرضی متاسفانه جانشون رو از دست دادند این مساله ربطی به ایمنی نداره ای کاش کمی شعور چاشنی رانندگی خودمان باشه
شما باهر دست فرمان و یا هرنوع ماشین که میخواهید رانندگی کنید متاسفانه جاده ها و خیابان های ما تحمل سرعت زیاد را ندارند
رانندگی منم منم ندارد برترین رانندگان دنیا بزرگترین تصادفات را داشته اندآنهم در جاده های استاندارد جاده های ما که جای خود دارند
به این خانواده و جامع ورزش کشور تسلیت میگم اما باید یاداور بشم به کسانی که تعریفها و طرفداریهای فضایی از ماشینهای کره ای میکنن تحویل بگیرن------>(آتشنشانان راننده خودرو لکسوس را که در این حادثه آسیب جدی ندیده بود، به عوامل راهور تحویل دادند. )<----- اینجاست که فرق ماشین ژاپنی با ماشین کره ای اشکار میشه و طرفداریهای احساسی جاشو با مرگ عوض میکنه !! برا همین میگم کره ای ها هنوز حتی نتوستن یک رقیب برا همسایشون ژاپن باشن ...دیگه بنز و بی ام دبیلو که دیگه جای خود دارد!!!
خدایش بیامرزد. عاقبت سوار شدن خودروی بی کیفیت
جناب.اصلا متن رو خوندی؟خدا بیامرز ها سوار اسپورتیج بودن.اما شدت زیاد بوده.هر ۱۲ تا کیسه هم فعال شده اما لکسوس زیاد سرعت داشته وماشین اینها رو اسپورتیج بوده به ستون زده.اگه ماشین وطنی بود یا بی کیفیت وارداتی که دیگه خودت حدس بزن.
مرگ حق هست ، چه سوار لندکروز باشی چه سوار پراید
آقای مرگن خوبه خودت داری میگی لکسوس بود، ماک که نبود که اینارو از از زمین بلند کنه بزنه به گارد ریل با آسفالت یکیشون کنه.اگه ماشین از لحاظ ایمینی در سطح 1 اروپا بود شک نکن همچین اتفاقی نمی افتاد.همین چند روز پیش یه ولوو دماغ دار با یه 206 و کمری تصادف کرده بود که 206 قوطی کبریت شده بود ولی کمری تقریبا چیزیش نشده بود.آدم باید یه چیزایی رو قبول کنه.....
اقای عشق خودروهای ژاپنی چرا سر خودتو درد میاری مگه نمیدونی منطق ایرانی اینه که یا حق بامنه یا تو نمیدونی که حق با منه !! متاسفانه برخی از دوستان تا خودشون بعضی چیزا رو تجربه نکنن حاضر به قبولش نیستن !! این دوستان به دلیل انحصار بازار خودروی ایران و نبود ماشینهای با استاندارد ایمنی بالای اروپایی در ایران فکر میکنن کلا استاندارد ایمنی ماشینای کل دنیا در حد ماشینهای کره ای هست و بالاتر نداریم !! به قول یکی از دوستای خودم که داشت از تجربه ی ماشینهایی که داشت برام میگفت که (( وقتی اولین ماشینم رو سمند خریدم با خودم گفتم که ماشینه خوبیه !! یه سال بعدش جنسیس خریدم و فک کردم بهتر این دیگه نیست مگر در اپشنها !! بعد از سه سال یه بی ام دبیلو زد 4 خریدم و اولین چیزی که با پشت فرمان نشستن این ماشین با خودم گفتم این بود که من چقدر احمق بودم که تا الان داشتم از جنسیس سواری میگرفتم !!! )) منم با شنیدن این حرفها با خودم گفتم فقط تجربه است که میتونه بعضی انسانها رو متوجه اشتباهشون کنه اما متاسفانه ممکنه این تجربه اخرین تجربه باشه پس چه بهتر که بخاطر خودمونم که شده کمی در قضاوتهامون تجدید نظر کنیم !! ان هم قضاوتهای ندیده !! یا همون تعصب
سلام.من کاری ندارم ماشین چی خوبه.پول من به اینجور ماشینا نمیرسه.منم تجربه هم ندارم.اما میدونم از وطنی بهتره.فرض کن فقط ماشینا ایرانی بودن.راستی هر ماشینی میخواد باشه اگه یه ماشین با کیفیت حالا چه کره ای چه ژاپنی از پهلو به یه ماشین بزنه حتی اگه این دو تا یه نوع و برند ماشین باشند اونی از پلهو خورده سرنشین هاش آسیب جدی میبینن.اضافه کنم من نگفتم طرفدار کره ای ام.کلا هم خوشم نمیاد چه گوشی باشه چه ماشین.من همیشه فقط بنز، بی ام دبلیو و فورد رو دوست داشتم اما چه کنم پولم نمیرسه
جسارت نباشه اقای مرگن اما من دفعه ی اولم نیست که از این تصادفهای یعنی همون تصادف یک ماشین به پهلو ماشین دیگه رو میبینم حتی در سرعتهای بالا !! برای مثال خدمتون عرض میکنم همین چند ماه پیش شاهد تصادف یک پراید مدل 82 از اون اتاقک خرکی ها که مثل سنگ میمونن (این پراید جدیدا انگار از حلب روغن نباتی ساختن !!) زد به پهلوی یه مزدا وانت دو کابین و صدای مهیبی ایجاد کرد بخاطر سرعت بالا که راننده مزدا مقصر بود چون خلاف میرفت کابین مزدا تا کنسول وسط و نزدیک سردنده به داخل جمع شده بود اما چون راننده در جناح مخالف ضربه تصادف بود بجز شوک تصادف حتی یک خراش هم برنداشته بود همچنین تمام خودروسازهای دنیا تست تصادف قبل از عرضه خودرو دارن !! از تمام جناح ها از جمله از پهلو !! پس اگه ماشین دارای استاندارد خوب و قابل قبول باشه فرقی نمیکنه از کجا بهش بزنن !! شرکتهای صاحب نام حتی تست سقوط اجسام چن صد کیلویی رو روی سقف ماشین هم دارن دیگه تصادف از پهلو که جای خود دارد. با اطمینان بهتون میگم این ماشین حتی اگه استاندارد درجه دو یا سه اروپا هم داشت حتی اگه یکی از سرنشینان هم اسیب جدی میدید و یا کشته میشد مطمن باش که سرنشین جناح مخالف تصادف حتی اسیب جدی هم نمیدید !! و مورد بعدی که به اون اشاره کردید و گفتید که شما پول اینگونه ماشینها رو ندارید تقصیر شما نیست بلکه تقصیر تنگ نظرانی هست که با جیبهای سیری ناپذیر خود انحصار و بازار سیاه ایجاد کردند این ماشینها هم نظیر اسپورتیج اینقدر مفتن تو خارج از کشور که حتی یک کارگر ساده با 5 ماه کار ... روزانه هشت ساعت نه تنها 2015 یکی از اینها رو میخره بلکه 3000 دلارشم پس انداز میکنه اونور کسی که واقعا دنباله ماشین باشه اینا رو نمیخاد تو ایرانه که این ماشینها را برای شما و دیگر هم وطنان شاخ جلوه دادن !! چراکه بلانسبت مردم ایران 35 ساله که از فرقونهای سایپا و ایرانخودرو سواری میگیرن
خدا رحمتش کنه