1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. تصادفات و حوادث
  4. یک کشته و ۱۳ زخمی در تصادف اتوبوس حامل کارکنان ایران خودرو

یک کشته و ۱۳ زخمی در تصادف اتوبوس حامل کارکنان ایران خودرو

31 شهریور 1395
  • 0

سیدجواد موسوی گفت: این حادثه ساعت ۶:۱۰ صبح دیروز درخط جنوبی بزرگراه تهران – کرج و در محدوده پل شهرک خاتم استان البرز درپی برخورد یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه مینی بوس رخ داد که منجر به واژگونی اتوبوس شد.
وی اظهار داشت: همه مصدومان و جسد کشته شده این حادثه توسط ماموران آتش نشانی کرج از داخل اتوبوس بیرون آورده شد و سپس با آمبولانس های مرکز فوریت های پزشکی استان البرز به بیمارستان ها انتقال یافتند.
وی در تشریح بیشتر حادثه بیان داشت:بررسی های اولیه نشان داد که اتوبوس حامل کارکنان شرکت خودروسازی ایران خودرو بود که ازعقب با یک دستگاه مینی بوس برخورد کرد و واژگون شد.
موسوی افزود: علت دقیق حادثه توسط ماموران پلیس راه در دست بررسی است.
وضعیت مصدومان وخیم نیست

رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز اعلام کرد: وضعیت مصدومان اتوبوس واژگون شده در بزرگراه تهران – کرج وخیم نیست.
دکتر مهرداد بابایی افزود: در این حادثه که صبح سه شنبه در خط جنوبی بزرگراه تهران – کرج و در محدوده شهرک خاتم البرز رخ داد، ۱۳ نفر مصدوم شدند و یک نفر جان خود را از دست داد.
وی بیان داشت: طبق بررسی ها، بیشتر مصدومان از ناحیه دست و پا دچار آسیب شده اند که برای انتقال آنان به مراکز بیمارستانی یک دستگاه اتوبوس آمبولانس وهشت دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.
رئیس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز خاطرنشان کرد: مصدومان این حادثه به بیمارستان های شهید مدنی و شهید باهنر کرج انتقال یافتند.

منبع : ایرنا



نظرات