درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
دوست گرامی آقای حامد صابر . تعیین یک عدد خاص بعنوان درصد تقصیر فلان عامل در تصادفات اصلا صحیح نیست . ولی بیایید منصف باشیم. اینهمه تصادف در ایران و اینهمه تلفات قطعا تقصیر رانندگان است و بس. وگرنه در کشورهای غربی هم جاده های قدیمی و غیر استاندارد داریم. در کشورهای غربی هم رانندگانی هستند که استطاعت خرید خودروهای جدید و مدرن رو ندارن ( یا نمیخوان خودروی جدید بخرن ) ولی به قصد کشتن رانندگان دیگر پشت فرمان نمی شینن یا رانندگان دیگر رو به چشم دشمنان خونی نگاه نمی کنن. موفق باشید
یه جایی به صورت طنز خواندم که رانندگی در داخل ایران : 30 % راننده مقصر . 50 % خودرو مقصر . 20 % راه ها مقصر . یعنی 100 % هرکی هرکیه .
این نشون میده یکی از دلایل اصلی استاندارد نبودن جاده هاست
طبق آمار یک چهارم مربوط به موتورسواران است ولی خارج از آمار حدود نیمی از مرگ ها ناشی از موتورسواران است که بئلیل عدم اجرای صحیح قانون برای موتور سواران پیش می آید که اگر قانون موتورسواران درست شود و درست نیز اجرا شود آمار واقعی خیلی بیش از این ها پائین می آید
یعنی صددرصد مردم مقصرن اصلا ربطی به استاندارد جاده ها و ماشین ها نداره ؟