1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. تصادفات و حوادث
  4. خروج ۳۵ خودرو از میان گل و لای سیل البرز

خروج ۳۵ خودرو از میان گل و لای سیل البرز

29 تیر 1394
  • 0

مدیرکل مدیریت بحران البرز از حضور اسماعیل نجار، معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در مناطق سیل زده استان خبر داد.

ابوالقاسم باقری گفت: اسماعیل نجار به اتفاق مرتضی اکبرپور معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور به همراه استاندار البرز از مناطق سیل زده شمال استان بازدید کردند.

وی افزود: حضور ریاست سازمان مدیریت بحران کشور به همراه معاونت آمادگی و مقابله می‌تواند به پیگیری جبران خسارات سیل روز گذشته در چارچوب دولت کمک کند.

وی در تکمیل اخبار مربوط به سیل دیروز خاطر نشان کرد: تا کنون حدود 35 خودرو از میان گل و لای بیرون کشیده شده است و جسد یک نفر از مفقودین حادثه نیز یافت شد.

باقری تصریح کرد: خوشبختانه بر خلاف انتظارها تا کنون آمار تلفات و مصدومان خیلی افزایش نیافته و به نظر می‌رسد تمامی خودروهای یافت شده که دیروز در مسیر سیلاب قرار گرفته بودند، فاقد سرنشین بوده‌اند.

این مسئول گفت: ساکنین منطقه از بی‌سابقه بودن این بارش در 100 سال اخیر خبر داده‌اند به همین دلیل علی رغم هشدارهای داده شده چنین خساراتی به بار آمده است.

وی یادآور شد: عمده خسارات سیل در سیجان رخ داده است در حالی که بارش در این منطقه کاملا عادی و آرام گزارش شده است.

باقری در پایان گفت: بارش شدید در مناطق بالادست به وقوع پیوسته است اما به دلیل فقر پوشش گیاهی و کمبود رطوبت خاک با جاری شدن به سمت مناطق پایین دست این حجم از خسارت به بار آمده است.



نظرات