1. خانه
  2. مقالات
  3. مقالات تکنولوژی خودروها
  4. هزینه ی سیستم های ارتباطی برای 8 سدان لوکس

هزینه ی سیستم های ارتباطی برای 8 سدان لوکس

16 تیر 1395
  • 0

بهای سرگرمی در 8 خودروی لوکس

درحالی که در بین خودرو ها، سیستم های ارتباطی بیشتر محدود به خودرو های گران قیمت می شد، امروزه تقریبا تمام خودرو ها شامل برخی سرگرمی هایی از طریق سیستم های بلوتوث و وای فای هستند. اما باز هم با اینکه در نسل ارتباطات پیشرفته و گسترده قرار داریم، برای سرگرم شدن مجبورید کمی سر کیسه را شل کنید !

در اینجا می خواهیم بدانیم که سرگرم شدن و سیستم های ارتباطی در هر یک از 8 سدان لوکس زیر چقدر برایمان آب خواهد خورد ...

بهای سرگرمی در 8 خودروی لوکس

بهای سرگرمی در 8 خودروی لوکس

BMW 3 Series

در خرید یک بی.ام.دبلیو سری 3 گزینه های زیادی در انتخاب سطح تجهیزات در پیش روی شماست. مدل پایه 320 آی ، که قیمت مدل های 2016 و 2017 آن برابر 34.145$ می باشد ، تجهیزاتی مانند بلوتوث، درگاه یو.اس.بی و سیستم آی درایو را به همراه یک صفحه نمایش 6.5 اینچی به صورت استاندارد شامل می شود. با پرداخت 350$ اضافه تر، شما امکان آن را دارید تا سیستم یکپارچگی تلفن همراه هوشمند خود همراه با امکان دسترسی به برنامه های پشتیبانی شده همانند سیستم ناوبری ، فیسبوک و اسپاتیفای را به لیست تجهیزات اضافه کنید.

در مدل قدرتمند تر 328آی ، که قیمت آن از 39.345$ شروع می شود ، شما امکان سفارش پکیج تکونولوژی که شامل سیستم ناوبری ، دسترسی به ترافیک آنی و اپلیکیشن های مخصوص بی.ام.دبلیو می شود را با قیمت 2.750$ در اختیار دارید.

برای سال 2017 ، 330آی جایگزین این مدل خواهد شد.

بهای سرگرمی در 8 خودروی لوکس

بهای سرگرمی در 8 خودروی لوکس

Mercedes-Benz C-class

مرسدس سی کلاس مدلی برای رقابت با بی.ام.دبلیو 320آی ندارد. ( گزینه مناسب برای رقابت در کلاس سی ال ای یافت می شود.) پس 39.875$ دلار باید برای مدل پایه آن که سی300 است پرداخت کنید. با پرداخت این هزینه یک مانیتور 7 اینچی که با یک تاچ پد تلفیق شده به صورت استاندارد برای شما فراهم می شود. همچنین سیستم بلوتوث و دو درگاه یواس بی بر روی خودروی شما نصب خواهد بود.

با پرداخت 2690$ اضافه تر و سفارش پکیج مولتی مدیا ، صفحه نمایش موجود 1.4 اینچ بزرگتر شده ، سیستم ناوبری برای رانندگی در شرایط سخت و امکان 5 سال دسترسی آنی به شرایط آب و هوا و ترافیک به امکانات خودرویتان اضافه می شود.

با توجه با اشتراک امبی ریس در سیستم سرویس تلمالتیک ،این سرویس و سیستم وای فای هات اسپات نیز در لیست تجهیزات قرار می گیرد.

بهای سرگرمی در 8 خودروی لوکس

بهای سرگرمی در 8 خودروی لوکس

Audi A4

نسل جدید آئودی ای4 از 38.250$ برای مدل دیفرانسیل جلوی پریمیوم شروع می شود و سیستم بلوتوث و صفحه نمایش 7 اینچی ، سیستم اتصال تلفن همراه هوشمند مختص آئودی ، سیستم اپل کارپلی و پشتیبانی اندروید را به صورت استاندارد در لیست تجهیزات خود دارد .

پکیج 2.400 دلاری ناوبری ام ام آی ، کنترل بوسیله ی صدا و سیستم تلماتیک آئودی ، وای فای هاتسپات ، سیستم جست و جوی شفاهی گوگل و دستردسی به ترافیک آنی را فراهم می کند.

بهای سرگرمی در 8 خودروی لوکس

بهای سرگرمی در 8 خودروی لوکس

Infinity Q50

کیو50 به یک موتور توربوشارژ 2 لیتری برای مدل های 2016 مجهز شده که قیمت پایه ی آن را به 34.855$ رسانده است. اینفینیتی در این مدل 2 مانیتور 7 و 8 اینچی به همراه هم قرارداده که بلوتوث ، سیسستم این تاچ اپ اینفیینیتی و 2 درگاه یو اس بی برای آن ها وجود دارد. شما قادر به سفارش سطح بالاتری از تجهیزات هستید . در صورتی که علاقه دارید سیستم ناوبری در شرایط رانندگی سخت و همچنین سیستم تلماتیک بر روی خودرویتان نصب باشد برای آن باید 38.555$ پرداخت کنید. یعنی 3.700$ بیشتر از مدل پایه . سیستم تلماتیک شامل تقویم گوگل ، یاداور سرویس های دوره ای و غیره می شود.

بهای سرگرمی در 8 خودروی لوکس

بهای سرگرمی در 8 خودروی لوکس

Lexus Is

لکسوس آی اس 200تی مدل پایه ی جدیدی از کلاس آی اس است که قیمت پایه ی آن از 38.275$ شروع می شود.

از شماری از تجهیزاتی که به صورت استاندار بر روی آی اس نصب هستند می توان به سیستم صوتی و تصویری لکسوس همراه با صفحه نمایش رنگی ، بلوتوث و درگاه اتصال یو اس بی و اشتراک رادیویی با وضوح اچ دی و سیستم دسترسی به ترافیک و آب و هوای لحظه ای اشاره کرد.

سیستم هشدار انرژی خودکار و یاداوری کننده ی سرویس های دوره ای نیز به طول یکسال برای آی اس تعریف شده. پکیج 1.505 دلاری ناوبری ، سیستم فعال با صدا ( ویس کنترل ) بلوتوث 2.0 همراه با قابلیت همسانسازی لیست شماره ها ، راهنمای مدیریت مصرف سوخت و مجموعه فراوانی از برنامه ها و مسیر ها را به لیست امکانات خودروی شما اضافه می کند. این امکانات برای یکسال قابل استفاده هستند. همچنین قابلیت پشتبانی از دی وی دی به صفحه نمایش خودرو اضافه خواهد شد.

علاوه بر امکانات بالا این پکیج شامل یه ریموت کنترل لمسی گوی شکل می باشد که در محل دکمه های استاندار خودرو قرار گرفته .

بهای سرگرمی در 8 خودروی لوکس

بهای سرگرمی در 8 خودروی لوکس

Cadilac ATS

مدل پایه ی این خودرو به همراه موتور 2 و نیم لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی عرضه می شود که برچسب قیمتی 34.210$ بر روی آن خورده است. در این تیپ مجموعه ای از سرگرمی های مخصوص رابط کاربری کادیلاک به همراه یک مانیتور 4.2 اینچی ، بلوتوث ، اشتراک سه ماهه در مجموعه خدمات جی ام در کنار سرویس اینترنت فورجی و ال تی ای و وای فای هاتسپات و 2 درگاه یو اس بی برای کاربر فراهم گردیده است. رابط کاربری کادیلاک به همراه سیستم صوتی پوششی به امکانات خودروی شما یک مانیتور 8 اینچی لمسی همراه با اتصال بهتر بلوتوث ، شارژر وایرلس و سیستم های پشتیبانی اپل و اندروید اضافه می کند. البته برای این امکانات باید 1.575 دلار بیشتر بپردازید.

سیستم ناوبری فقط برای تریم لوکس خودرو که 38.335$ قیمت دارد در نظر گرفته شده که همراه با مانتور 8 اینچی ، سیستم های یکپارچگی با تلفن همراه هوشمند نیز در نظر گرفته شده.این پکیج 1.345$ به قیمت خودروی شما می افزاید.

اگر نظر ما را بخواهید مدل 2 لیتری توربو به همراه پکیج سیستم صوتی پوششی و رابط کاربری کادیلاک، با قیمت 37.815$ می تواند ارزنده ترین انتخاب باشد.

بهای سرگرمی در 8 خودروی لوکس

بهای سرگرمی در 8 خودروی لوکس

Aquara TLX

مدل پایه ی این آکورا که 32.635$ قیمت دارد همراه با 2 صفحه نمایش که برخی امکانات و سرگرمی ها ، از قبیل بلوتوث ، یو اس بی سازگار با آیفون ، سیری ، قابیلیت ارسال پیامک با صدا ( بدون نیاز به درگیری چشم های راننده جهت تمرکز بیشتر بر روی کنترل خودرو ) و ارسال شفاهی دستور را به صورت استاندارد در اختیار شما قرار می دهد. با انتخاب تجهیزاتی با یک پله بالا تر از مدل پایه و اضافه شدن پکیج تکنولوژی ، سیستم ناوبری با تصویر 3 بعدی ، دسترسی به ترافیک لحظه ای و همچنین سرویس تلماتیک آکورا به مدت 3 ماه در اختیارتان قرار می گیرد.

بهای سرگرمی در 8 خودروی لوکس

بهای سرگرمی در 8 خودروی لوکس

Volvo S60

در حالی مدل اس60 در نزدیکی پایان این نسل خود قرار دارد ، اما همچنان گزینه های فراوانی برای شما قرار داده تا از قافله عقب نمانید ! مدل پایه تی 5 که قدرت به چرخ های جلوی آن منتقل می شود، 35.090$ قیمت دارد و همراه با صفحه نمایش 7 اینچی ، بلوتوث و درگاه یو اس بی ،6 ماه اشتراک در سیستم تماس اظطراری مختص ولوو و برنامه های گسترده و وای فای هاتسپات عرضه می شود. با ارتقا به تریم بالاتر و با پرداخت 2.650$ بیشتر سیستم ناوبری ولوو همراه با بروزرسانی مپ کر بر روی خودرویتان قرار می گیرد. مدل 40.390 دلاری تی 6 این امکانات را بطور استاندارد در خود جای داده است.


منبع: (car.ir) سایت خودرو



نظرات