درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
سلام
خیلی عالی بود
مطلبتون بد نبود. ولی بعضی جاها ناقص بود مثل پریدن از مدل بیس (Base) تا ای.ام.جی (AMG) بدون توضیح. فقط به تغییر سایز رینگ اشاره کردین که خوب تغییرات خیلی بیشتره و خیلی از چیزهایی که روی مدل ای.ام.جی گفتید روی بقیه هم هست یا قابل سفارشه. تغییر اساسی ای.ام.جی که موتورش هست و احتمالا بهمون خاطر اجازه حضور در ایران رو بهش نمی دن (مگر در مورد کلاس A که موتور 2 لیتریه) رو اصلا نگفتین! و یک جاهایی هم تناقض داشت، مثل گزینه سقف پنرامیک. اگر کار تخصصی می کنید باید بیشتر دقت کنید.
سلام
باتوجه به پی نوشت ذکر شده در انتهای مقاله، توضیحات بالا جهت مدل های موجود در کشور ذکر شده است.
در مورد عبارت AMG، همانند M برای Bmw، هم به صورت AMG Package ( صرفا تغییرات ظاهری ) و هم به صورت AMG Performance ( در مدل E63 AMG با موتور 6.2 لیتری 8 سیلندر) موجود می باشد . بدیهی است که توضیحات مقاله در این بابت برای نسخه ی AMG Package می باشد که در کشور ما موجود است.
خیلی ممنون از زحماتتون
مقاله ی مفید و کاربردی بود.
یکی معمولیش رو هم برا من بخرین.
لا اقل یه ۴۰۵ یا پارس برام بخرین همینقد پیاده نباشم قانعم.
خوب بود ممنون از زحماتتون
با وضع اقتصادی حاکم ، فعلا میتونیم فقط عکسهاشو نگاه کنم. البته شاید تا اخر عمر.
ولی ارزو دارم همه بخصوص جوانها که داشتن چنین ماشینایی آرزشونه مثل من ، زودتر برسن. والا بعد از گذشت یه مقطعی از طلا هم باشه فایده نداره.
به آرزوتون برسین انشالله
خیلی کامل و دقیق.مرسی ولی حیف پولمون نمیرسه بخریم